Nedávno představená nová generace legendární zmije dostala svou první limitovanou edici. Krok automobilky Chrysler je poměrně překvapivý, protože většina limitovaných edicí je připravována ke konci životního cyklu vozu, kdy se automobilka snaží ještě navýšit prodeje.
Celé jméno vozu zní SRT Viper GTS Launch Edition. Designově se vůz odkazuje na předchozí generace modelu Coupe, představené v roce 1996 a 2006. Poznávacím znamením limitované edice je výrazný modrý lak se dvěma kontrastními bílými pruhy umístěnými přes celou délku vozu. Vůz také stojí na nových kovaných hliníkových kolech.
Interiér speciální edice zdobí kožené čalounění s názvem Black Laguna s kontrastním obšitím. Kůže pokrývá nejen sedadla, ale také dveřní výplně, kapličku přístrojů, volant, řadicí páku a boky středové konzole. Strop je pokryt černou alkantarou a dříve bíle doplňky interiéru jsou nyní prvovedeny v barvě Satin Silver. Poslední novinkou interiéru je plaketa s pořadovým číslem modelu.
Pod kapotou vozu nalezneme stejný vidlicový desetiválec s objemem 8,4 litru jako ve standardním modelu. Tomu odpovídají i výkonové parametry, konkrétně 640 koní a 815 Nm.
Ralph Gilles, generální ředitel společnosti SRT o novém voze prohlásil:" SRT Viper GTS Launch Edition přichází v klasickém barevném schématu, které je tolik charakteristické pro Viper Coupe. Nová edice oslavuje návrat modelu Viper na trh supersportovních vozů."
Chrysler prozatím neuvedl, kolik kusů limitované edice GTS bude vyrobeno, ani za jakou cenu budou vozy prodány. V každém případě se však bude jednat o žádaný sběratelský kousek.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?