Japonci pracujú na nástupcovi obľúbeného mestského crossoveru Suzuki SX4. Novinka S-Cross sa ukazuje na prvej skici.
Japonské Suzuki ukazuje, ako bude vyzerať nástupca obľúbeného mestského crossoveru SX4. Ten aj napriek svojmu veku stále patrí k žiadaným novým automobilom, no čoskoro ho vystrieda modernejší nástupca, ktorý sa zatiaľ prezentuje na prvej skici ako koncept S-Cross.
Suzuki S-Cross bude mať v sériovej verzii o čosi väčšie rozmery ako aktuálny model SX4, má sa z neho stať plnohodnotný zástupca segmentu C (nižšia stredná trieda). Sériový model, ktorý vzíde z konceptu, bude mať taktiež zvýšenú svetlosť podvozka alebo možnosť pohonu 4x4.
Automobilka uvoľnila prvú skicu a jeden záber na koncept, ktorý ukazuje predný svetlomet. Z tejto fotografie veľa nevyčítame – svetlomet má síce moderný dizajn a techniku, otázne však je, či takýto svetlomet dostane aj sériový automobil. Skica však zobrazuje novinku ako dynamický automobil s charakteristickým stvárnením zadného stĺpika.
Koncepčný model Suzuki S-Cross sa verejnosti ukáže na autosalóne v Paríži, ktorý otvorí svoje brány od 27. septembra.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.