Porsche připravuje druhou karosářskou verzi modelu Panamera. Automobilka tak reaguje na nedávno představeného rivala Mercedes Benz CLS Shooting Brake.
Přiložené obrázky ukazují předpokládaný vzhled modelu. Až po přední A sloupky předpokládáme naprostou totožnost s výchozím modelem. Prodloužená střecha a ostřeji zaříznutá záď vytváří dostatečně sportovní vzhled velkého kombi. Celkové ztvárnění zádě, především zadních světel, je inspirováno aktuální generací modelu 911.
Aktuální liftbacková verze Panamery disponuje kufrem až 1263 litrů, verze kombi by měla přinést výrazné zlepšení této hodnoty.
Pokud se Panamera estate opravdu dostane do výroby, pak se ji dočkáme pravděpodobně v roce 2015. Stejnou platformu jako Panamera dostane také připravovaný menší čtyřdveřový sedan, který prozatím nese jméno Pajun, který by se měl dostat na trh v roce 2016.
Porsche se v poslední době nebojí vytvářet nové modely, se kterými slaví velký úspěch. Prodeje modelů Cayenne a Panamera tvoří významnou část celkových zisků automobilky. Porsche doufá, že Panamera estate bude kladně přijata a zařadí se mezi prodejní hity automobilky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.