Mahindra Verito, alias "Dacia Logan" práve vstupuje na Indický trh. Prináša inovovaný exteriér s upraveným interiérom známeho sedanu.
Dacia Logan v aktuálnej generácii je snáď nesmrteľná. Zatiaľ čo sa jej popularita u nás dostala na svoj vrchol už dávnejšie, v Indii je "Logan" niekde v polovici svojho životného cyklu. Dokazuje to aj faceliftovaný model Mahindra Renault Logan, ktorý pri príležitosti modernizácie dostal meno Mahindra Verito.
Před pár dňami sme vám priniesli správu o tom, že aktuálny Logan MCV práve vstupuje na ruský trh pod domácou značkou – Lada Largus. Podobne je na tom aj indická Mahindra Verito, ktorá je prezlečenou Daciou Logan. Poďme sa ale pozrieť na detaily.
Mahindra Verito dostala oproti európskemu Loganu nové nárazníky, upravenú grafiku svetlometov, novú masku chladiča alebo veko batožinového priestoru. Pokiaľ ide o interiér, indická Mahindra je luxusnejšia ako náš Logan, čo je najlepšie viditeľné z priložených fotografií.
Elektrické ovládanie okien sa presunulo zo stredovej konzoly do výplní dverí, ovládače ventilácie majú nový dizajn, hoci sú stále umiestnené príliš nízko. Nový je aj panel autorádia, ktorý pôsobí modernejším dojmom, ako autorádia dodávané do európskych Loganov. Nové sú aj výplne dverí. Celkovo tak interiér Mahindry pôsobí o čosi hodnotnejším dojmom ako interiér Dacie Logan.
Pre záujemcov o model Verito v Indii sú pripravené dve motory – 1,4 8V (55 kW/75 k) a 1,5 dCi (44 kW/65 k).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.