Hyundai pracuje na paralelní řadě vozidel určených pro země Jižní Ameriky. Malý model HB20 bude součástí.
Podobně jako je Hyundai i20 důležitým modelem pro trhy v Evropě, má se stát podobný hatchback Hyundai HB20 jedním ze základních stavebních kamenů úspěchu Hyundaie v Jižní Americe.
Hyundai HB20 z modelu i20 opravdu vychází, nejen jménem, ale i technicky. Vyhází také ze stejného designového jazyka, což je patrné zejména ve srovnání prvních obrázku HB20 s faceliftovanou i20. Mnohé podobnosti nalezneme i ve srovnání s větším modelem i30.
Jde však o vůz určený pro jihoamerické trhy, zejména pro Brazílii. Proto je přímo nutností schopnost spalovat nejen benzín, ale také ethanol, případně směsi těchto svou paliv. Základem bude litrový tříválec s výkonem 85 koní, pro zájemce o silnější vůz bude připravena 130koňová čtyřválcová šestnáctistovka.
Výroba novinky má být zahájena v září. Naváží na ni varianty sedan a crossover, které se ukáží napřesrok.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?