Malý taliansky pick-up s juhoamerickými koreňmi sa začal predávať na vybraných trhoch v Európe. Nemecký trh ponúka špeciálnu verziu Lubmerjack, ktorá zaujme viacerými prvkami.
Malý taliansky pick-up Fiat Strada je v našich končinách takmer neznámym automobilom. Istú dobu sa tu síce predával, no aktuálne ho Fiat vo svojom portfóliu pre český trh neponúka. To však neplatí napríklad pre nemecký a ďalšie vybrané trhy, kde je taliansky pick-up v ponuke. Strada je však dobre známa hlavne na juhoamerickom trhu, kde sa teší obrovskej obľube.
Fiat ponúka na nemeckom trhu model Strada v novej, štýlovej verzii zvanej Lumberjack, ktorá vznikla v spolupráci s talianskym výrobcom obuvi. Táto edícia vychádza z „ternénnej“ verzie Adventure, pre ktorú je charakteristické výrazné oplastovanie karosérie a špecifické nárazníky, to všetko pre zvýšenú ochranu karosérie v ľahšom teréne.
Verzia Lumberjack oproti Adventure ponúka štýlové doplnky exteriéru a interiéru, a to napríklad vínovú metalízu, charakteristické nápisy na karosérii a polokožené sedadlá v interiéri. Fiat Strada Lumberjack je k dispozícii v jednoduchej, aj dvojitej kabíne Single Cab alebo Double Cab.
Talianska Strada je poháňaná prostredníctvom naftového štvorvalca 1,3 MultiJet s maximálnym výkonom 94 koní a krútiacim momentom 200 Nm. K dispozícii je len s pohonom prednej nápravy, štvorkolka sa nevyrába.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.