Nová generácia talianskeho Maserati Quattroporte je čiastočne odhalená, postaral sa o to už tradične patentový úrad.
Maserati Quattroporte novej generácie, ktorá sa na trhu objaví v roku 2014, je čiastočne odhalené. Ako inak, o takéto predčasné zverejnenie tvarov karosérie sa postaral európsky patentový úrad, ktorý takýmto spôsobom chráni autorské práva automobilky na dizan nového modelu.
Ak sa pozrieme na zverejnené snímky a porovnáme ich so súčasnou generáciou luxusného športového sedanu, môžeme konštatovať, že žiadna dizajnová revolúcia sa (našťastie) nekoná. Novinka si totiž zachová atletické krivky súčasnej generácia rozvíja ich skôr evolúciou tvarov a nových detailov.
Predná časť – to bude naďalej typické Maserati s nízkym predkom a tradičnou maskou chladiča, zmení sa tvar svetlometov. Vzadu sa odohralo viac zmien, trojuholníkové koncové svetlomety predchodcu vystriedajú nové, ktoré zasahujú do veka batožinového priestoru.
Na oficiálne fotografie nového Quattroporte a podrobnejšie informácie o technike modelu si budeme musieť počkať ešte zopár mesiacov, novinka sa na trhu objaví približne o dva roky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.