Na novinárskej prezentácii modelu Fiat 500L automobilka novinárom nakrátko ukázala malé SUV 500X, ktoré nahradí model Sedici.
Taliansky Fiat má s derivátmi legendárnej 500-vky nemalé plány. Po tom, čo sa po predstavení novodobého Fiatu 500 zozbierali na novinku pozitívne ohlasy, sa Fiat rozhodol predstaviť plnohodnotný 5-miestny automobil s označením 500L, v pláne je aj jeho 7-miestny variant s označením 500XL.
To však ani zďaleka nie je všetko. Pri príležitosti nedávnej novinárskej premiéry modelu 500L v Turíne vedenie automobilky nachvíľu odhalilo chystanú novinku so zvýšeným podvozkom a pohonom 4x4, ktorá ponesie označenie Fiat 500X. Novinka, ktorá príde na trh zrejme v budúcom roku, v ponuke nahradí súčasný model Sedici.
Tvary nového terénneho Fiatu zachytil duchaprítomný redaktor portálu autoblog.it, vďaka nemu sa fotografie a nakrútené video objavilo na internete. Pripomíname, že technika modelu 500X bude vychádzať z Fiatu 500L, jeho približná dĺžka bude 4,2 metra.
Fiat 500X, ktorý bol odhalený v predpremiére, dostane aj koncernového súrodenca od automobilky Jeep. Ten ponesie rovnakú techniku, bude však na nej uplatnený typický dizajnový jazyk automobilky Jeep.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?