Na novinárskej prezentácii modelu Fiat 500L automobilka novinárom nakrátko ukázala malé SUV 500X, ktoré nahradí model Sedici.
Taliansky Fiat má s derivátmi legendárnej 500-vky nemalé plány. Po tom, čo sa po predstavení novodobého Fiatu 500 zozbierali na novinku pozitívne ohlasy, sa Fiat rozhodol predstaviť plnohodnotný 5-miestny automobil s označením 500L, v pláne je aj jeho 7-miestny variant s označením 500XL.
To však ani zďaleka nie je všetko. Pri príležitosti nedávnej novinárskej premiéry modelu 500L v Turíne vedenie automobilky nachvíľu odhalilo chystanú novinku so zvýšeným podvozkom a pohonom 4x4, ktorá ponesie označenie Fiat 500X. Novinka, ktorá príde na trh zrejme v budúcom roku, v ponuke nahradí súčasný model Sedici.
Tvary nového terénneho Fiatu zachytil duchaprítomný redaktor portálu autoblog.it, vďaka nemu sa fotografie a nakrútené video objavilo na internete. Pripomíname, že technika modelu 500X bude vychádzať z Fiatu 500L, jeho približná dĺžka bude 4,2 metra.
Fiat 500X, ktorý bol odhalený v predpremiére, dostane aj koncernového súrodenca od automobilky Jeep. Ten ponesie rovnakú techniku, bude však na nej uplatnený typický dizajnový jazyk automobilky Jeep.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?