Zdá sa, že kompaktné sedany zaútočili na Európu. Po predstavení novej generácie kompaktnej Astry Sedan prichádza ďalšia správa – do Európy sa chystá aj nová generácia Hondy Civic Sedan.
Nová generácia Hondy Civic Sedan už na prvý pohľad vyzerá odlišne od hatchbacku Civic, ktorý sa v novej generácii už pár mesiacov predáva aj u nás. Dôvod je jednoduchý, Civic Sedan ktorý prichádza do Európy, vychádza zo sedanu, ktorý sa predáva na americkom trhu.
Dizajn hatchbacku Civic a modelu Civic Sedan sa teda líši pomerne výrazne, rozdiely je možné nájsť aj v interiéri. Takýto postup automobilky Honda však nie je ničím výnimočným, podobne postupovala aj pri predchádzajúcej generácii modelového radu Civic, kedy sa sedan s hatchbackom výrazne líšili.
Hondu Civic Sedan bude poháňať jediný benzínový motor, a to 1,8 i-VTEC naladený na výkon 105 kW/143 k (174 Nm). Motor môže byť spojený so 6-stupňovou manuálnou, alebo automatickou prevodovkou. Batožinový priestor bude ponúkať objem 440 litrov, dĺžka sedanu dosiahne 4,54 metra.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.