Sedan nižšej strednej triedy od automobilky Hyundai čoskoro vstúpi aj na čínsky trh, avšak s novým menom Langdeng
Na autosalóne v Pekingu debutovala v čínskej premiére najnovšia generácia kórejského sedanu Hyundai Elantra. Pre potreby čínskeho trhu sa však sedan predstavil v jemne pozmenenej podobe a s úplne novým čínskym názvom – Langdeng.
Hyundai Langdeng sa oproti bežnej Elantre líši v prednej časti upraveným nárazníkom a väčšou maskou chladiča, ostatné rysy karosérie spoločne s dynamicky tvarovanými svetlometmi ostali zachované.
Fotografie interiéru čínskeho modelu Langdeng zatiaľ automobilka nezverejnila, očakáva sa, že v ňom nedôjde k žiadnym úpravám. Pod kapotou sa objaví benzínový motor s objemom 1,6 litra, ktorý dosiahne maximálny výkon 93 kW/127 k. V ponuke bude aj silnejší benzínový motor s objemom 1,8 litra a výkonom 107 kW/146 k. Výkon bude prenášaný na kolesá prednej nápravy prostredníctvom štandardne dodávanej 6-stupňovej manuálnej prevodovky, k dispozícii bude aj automat s rovnakým počtom prevodových stupňov.
Hyundai Elantra alias Langdeng sa začne predávať v Číne v druhej polovici tohto roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.