Nová generace Toyoty Avalon je sice trochu menší než ta předchozí, nabídne však více místa i luxusu.
Toyotu Avalon avizovala sama automobilka již před několika dny prvním snímkem sportovně laděné zádi. Nyní byl na autoshow v New Yorku představen celý očekávaný vůz.
Celkový dojem je docela sportovní. Dynamická je nejen nám již známá záď, ale poměrně dobře na ni navazuje i příď nového vozu. Té dominuje rozměrná maska chladiče.
Toyota prozatím nezveřejnila mnoho z technických údajů, podle rozměrů a rozvoru však bude Avalon technicky spřízněný s novou generací Lexusu ES. I tento vůz se ukázal v New Yorku.
Pod kapotu se pravděpodobně dostane šestiválec, očekává se objem 3,5 litru. V očekávání je i hybrid.
Dostupnost novinky zákazníkům je naplánována ještě na tento rok.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.