SRT Viper je přímý nástupce legendárních vozů pojmenovaných Dodge nebo Chrysler Viper. Jméno se mění, ale obsah nikoliv.
Jeden z nejfantastičtějších sporťáků, které vyrábějí za velkou louží, je zpět. Poté, co se tvrdě střetl s nemilosrdným škrtacím perem ekonomů Fiatu, to s jeho budoucností nevypadalo moc růžově. nyní je ale zpět a lepší než když dříve.
Přestože se pod kapotou nachází evoluce stávajícího desetiválce o stejném objemu 8,4 litru, avšak výkon byl navýšen na 650 koní. Mluvilo se sice o navýšení objemu až na 8,7 litru, avšak i tento objem je mimořádný a výkon věru dostatečný. motor je kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou
Úpravy na motoru směřovaly mimo zvýšení jeho výkonu také k nižší hmotnosti rozměrného motoru. Ta klesla o 11 kilo.
Nový Viper je jinak kompletně přepracován. Vzhled je modernější, ale možná trochu méně drsný. Výrazná jsou světla pro denní svícení z diod. V interiéru směřovaly úpravy ke zvýšen luxusu, který nebyl v minulých generacích zrovna valný. Interiér vypadá zkrátka mnohem lépe. Ovládání palubní elektroniky včetně rádia, klimatizace a dalších funkcích probíhá přes rozměrnou, 8,4palcovou obrazovku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?