Toyota, jinak docela konzervativní automobilka, ukáže v New Yorku svůj nový sedan, které ozdobí velmi ladná záď.
Ladnější linie udělované sedanům jsou trendem poslední doby. Mimo německé Velké trojky vyrábí svůj model CC (dříve Passat CC) i Volkswagen. A nyní se zdá, že k těmto značkám se přidá i Toyota.
Ta přiveze do New Yorku koncept, který se pravděpodobně stane základem pro novou generaci sedanu Avalon, jehož výroba probíhá od roku 2005. Na designu zadních linek, které nám zatím Toyota jako jediné ukázala, se podepisuje podobné ladění, jakého jsme byli svědky i u vydařeného kupé GT-86. Na druhou stranu, kdyby se na místě stylizovaného T nacházely třeba čtyři kruhy od Audi, jen málokoho by to zarazilo.
Autosalon v New Yorku začíná pátého dubna, což by měl být také nejzazší termín představení novinky alespoň prostřednictvím dalších fotek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.