Automobilka Dacia prichádza na nemecký trh s limitovanou edíciou modelu Duster s označením Delsey a bohatou výbavou.
Dacia Duster si za svoj relatívne krátky automobilový život vybudovala medzi verejnosťou celkom silnú popularitu, hlavne vďaka kombinácii svojich schopností a priaznivej ceny. Rumunská automobilka sa preto rozhodla svoje SUV ešte viac zatraktívniť, a to prostredníctvom špeciálnej edície Duster Delsey s bohatou výbavou.
Vďaka spoločnosti Delsey, ktorá sa sústredí na výrobu batožinových vakov, sa výbava Dusteru rozšíri o cestovnú tašku s logom firmy Delsey vo farbe vozidla, ktorú si zákazník vyberie. Štandardná výbava limitovanej edície bude ďalej ponúkať prvky ako klimatizácia, kožený volant a hlavica radiacej páky, rádio s CD prehrávačom, ovládaním pod volantom a bluetooth, palubný počítač, hmlové svetlomety, volant nastaviteľný v oboch smeroch alebo elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá.
Špeciálna edícia Dacie Duster Delsey bude dostupná zatiaľ len na nemeckom trhu, jej počet bude obmedzený na 1160 kusov a bude sa predávať za cenu od 14290 €.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.