SsangYong představil v Ženevě novou verzi svého konceptu XIV-2, který volně navazuje na starší XIV a posouvá jej blíže k výrobě.
Je to tak trochu podivné představení konceptu. Jde o jediný prototyp, ale společnost SsangYong využila tuto příležitost k tomu, aby ukázala mnoho z charakteristik sériového modelu.
Díky tomu tak víme, že pod kapotou budou moci být dva motory, oba mají objem 1,6 litru, přičemž benzínová varianta nabídne 125 koní a dieselová 130 koní. U obou se počítá s nabídkou automatické převodovky a díky využití úsporných technologií má jít o poměrně málo žíznivé motory.
Počítá se s délkou kolem 417 centimetrů a hmotností asi 1,2 tuny. Koncept prozatím používá značné množství multimediálních doplňků, z nichž některé by se měly objevit i ve výrobě, neboť vůz míří na zákazníky do třiceti let, pro které jsou multimediální hračky důležitou součástí.
Koncept předvádí trochu neotřelou karoserii kupé se třemi dveřmi, nad hlavami cestujících může být otevřená střecha. Středový díl střechy je totiž plátěný a elektricky stahovatelný. Nejprve však jistě přijde klasický, pětidveřový vůz. Datum představení finálního vozu však ještě neznáme.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?