Ačkoliv jsme ještě nestihli ani zpracovat všechny novinky z Ženevy, už se na nás valí další autosalon. V americkém New Yorku se ukáže faceliftovaná Toyota Venza.
Toyota Venza je crossver na slovo vzatý. Stojí na podvozku SUV, ale do terénu má díky své velmi malé světlé výšce hodně daleko. Nemůžeme ho však přímo nazvat kombíkem ani MPV, jde zkratka o opravdového křížence.
Inovovaná generace tohoto vozu, která se začal vyrábět v roce 2008, se ukáže na autosalonu v New Yorku. Už první snímek světla ukazuje, že změny by neměly být nijak dramatické. Spíše půjde o mírné uhlazení tvarů a aktualizaci techniky.
Pod kapotou by mělo zůstat vše veskrze stejné, najdeme tu tak čtyřválec o objemu 2,7 litru a výkonu 185 koní a také 272 koňový šestiválec o objemu 3,5 litru.
Změny by se měly dotknout výbav a techniky, nový by měl být například zábavní systém reagující na potřeby doby.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.