Toyota nám naznačuje, že na autosalon do Ženevy přiveze koncept FT-Bh. Po první skici jsou tu další snímky.
Toyota je jednou z automobilek, které docela rády představují koncepty. Další z nich se ukáže na autosalonu v Ženevě. Půjde o vizi malého vozu, který se prozatím jmenuje FT-Bh.
Emisní standardy jsou tvrdé a automobilky musejí přemýšlet o snižování emisí portfolia. Příspěvkem k diskuzi je z hlediska Toyoty nový koncept, který má prezentovat superlehký městský automobil, který má mít spotřebu jen 2,5 litru na 100 kilometrů.
Základem snížení spotřeby mají být dva prvky. První je hybridní systém, jehož parametry zatím nebyly zveřejněny. Z hlediska budoucnosti je pro nás jistě zajímavější druhý prvek, kterým je snížení hmotnosti. Koncept má vážit pouhých 800 kilo, což je ve srovnání se současnými modely opravdu velmi málo. Pro srovnání, současné Aygo má 1200 kilo, Yaris váží 1430 kilogramů.
Novinka se ukáže na začátku března spolu se začátkem autosalonu v Ženevě.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.