Nissan mírně vylepšil svůj sporťák 370Z. Nevyčerpatelný zdroj řidičské radosti nezažil žádné překotné revoluční změny, pouze trochu evoluce.
Autosalon v Chicagu se stal místem premiéry sporťáku Nissan 370Z v provedení pro modelový rok 2013. Přináší s sebou jen menší změny.
Tou asi nejvýraznější, kterou je možné novinku identifikovat, jsou nová přední světa pro denní svícení sestavená z diod. Čtveřice vertikálně postavených světelných zdrojů bude novým charakteristickým znakem tohoto sporťáku i při pohledu do zpětného zrcátka. Spolu s novými světly se mírně směnil i nárazník. Také zadní lampy mají mít novou grafiku.
Novinkou jsou také některé možnosti barev a materiálů v exteriéru i interiéru, přibyl také nový prémiový audiosystém. Technicky se však žádné významné změny na motoru ani na podvozku neudály.
Prodeje se mají rozběhnout alespoň v USA v červnu tohoto roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?