Seat také ukázal svůj derivát Volkswagenu Up! s pěti dveřmi. Vypadá kupodivu úplně stejně.
Po dvou předchozích premiérách pětidveřových variant u Volkswagenu Up! a Škody Citigo tu nyní máme stejnou variantu i u Seatu Mii.
Podobně jako již u Škody, i zde se ukazuje, že rozdílnost pětidveřových variant bude menší než u třídveřových, které se mírně odlišují řešením oblasti posledního sloupku. Řešení praktičtější varianty je shodné včetně poněkud atypického výklopného okénka vzadu
I zde budou k dispozici prozatím dva litrové tříválce s výkony 60 a 75 koní. K dispozici bude také spořivá verze Ecomotive vybavená systémem Stop-start, který umí ušetřit z deklarované kombinované spotřeby asi 0,4 litru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?