Hyundai chce ukousnout další kousek sladkého koláče rozvoje indického trhu. Jeho dalším počinem by měl být praktický vůz třídy MPV.
Kompaktní, ale prostorné MPV se představuje na autosalonu v indickém Novém Díllí a má rozhodně co nabídnout. Zejména vysokou obsaditelnost.
Koncept je totiž pro atypických 8 osob. Pokud se nemůžete dopočítat, je rozdělení sedadel 3+3+2. Atypické řešení předních sedaček, které využíval například Fiat Multipla, kdy mezi dvěma "obvyklými" sedačkami řidiče a spolujezdce trůní ještě třetí, je doplněn v MPV obvyklými dvěma sedačkami ve třetí řadě. Díky tomu převeze Ind nejen svou ženu, ale i svých šest dětí, což je snad dostatečné číslo.
Pro větší komfort cestujících jsou střední sedačky vždy posunuty trochu dozadu. Neměly by tak vnikat problémy s rameny cestujících.
O pohon studie se stará malý motor 1,2 Kappa o výkonu 82 koní. Není také divu, vždyť vůz stojí na podvozku Kie Venga.
Pro účely Indie se s tímto vozem již počítá, případný dovoz do Evropy je však otázkou.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?