Koncept ze vzdálenější budoucnosti představuje na autosalonu v Tokiu Toyota. Jmenuje se Fun Vii a sází hlavně na mimořádnou interaktivitu.
U tohoto konceptu nejde o žádné naznačování budoucích vozů, inovativní systémy pohonu či nové designové linie. Tady jde o něco úplně jiného. Jak změnit auto v počítač s obřím displejem, kterým je celý vůz zevnitř i zvenčí.
Exteriér nemá svoji vlastní barvu. Jde o obrovský displej, který umí zobrazit reklamu na vaši firmu, která může být i dynamická, ale třeba také vaši náladu.
Displeje v interiéru jsou určeny zejména pro zobrazování informací o provozu. Velké head-up displeje v oknech zobrazují veškeré potřebné informace, upozorňují na vozidla v provozu i na chodce. Zobrazují také hrozby ukryté ve slepých úhlech. Věnovat se každému bude jeho osobní digitální asistentka.
Funkce je možné ovládat prostřednictvím mobilního telefonu a Toyoty Fun Vii mezi sebou umí komunikovat, předávat si informace včetně hlasu a videa.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.