V ponuke značky Suzuki pribudne mestské vozidlo schopné jazdiť s priemernou spotrebou benzínu len 3,1 l/100 km.
Japonská automobilka Suzuki bude mať už čoskoro v ponuke automobil, ktorý podľa údajov výrobcu bude jazdiť priemerne len za niečo vyše troch litrov benzínu na 100 km. Ide o upravený miniautomobil Suzuki Alto Eco s trojvalcovým benzínovým motorom s objemom len 0,66 litra.
Pohonná jednotka s neobvykle malým zdvihovým objemom bude dosahuje maximálny výkon 38 kW/52 k a krútiaci moment 63 Nm. Tieto parametre určujú Alto Eco hlavne do mestskej premávky, kde by mal byť spomínaný výkon dostačujúci. Motor bude spriahnutý s bezstupňovou prevodovkou CVT, samozrejmosťou bude systém štart/stop. Oficiálny údaj o priemernej spotrebe benzínu hovorí jasnou rečou, takto vybavené Alto Eco by malo jazdiť so spotrebou na úrovni 3,1 l/100 km.
Suzuki Alto Eco sa však zrejme nedostane na trhy mimo Japonska, na domácom trhu sa toto mestské hospodárne vozidlo bude predávať od polovice budúceho mesiaca.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.