Lexus představí základní verzi svého sedanu třídy GS. Bude mít označení 250 a nabídne přes 200 koní výkonu.
Downsizing se nevyhýbá ani Lexusu. Značka, která je proslulá hojným užíváním hybridních agregátů, představila novou generaci sedanu GS s doposud nejmenším motorem v nabídce.
Jeho výkon je 206 koní a pocházejí ze šestiválce o objemu 2,5 litru. Dosud byl nejmenší motorizací šestiválcový třílitr.
Výkon by měl stačit ke zrychlení z klidu na stovku za 8,3 sekundy, maximální rychlost 228 km/h by taktéž měla dostačovat. Mód řízení je možné nastavit a zvolit tak mezi ekologický, normálním a sportovním režimem. Příplatkový systém aktivního podvozku přidá ještě režim Sport+ s vylepšeným chováním v zatáčkách.
Datum příchodu na trh či cenu prozatím neznáme, avšak víme, že se bude prodávat v Evropě.
Mimo to by měl časem dojít také levnější hybrid. Současný hybridní systém konkuruje nejsilnějším dieselovým motorům, avšak také ve spodní části motorové palety se nacházejí zajímavé zisky. Sedan GS by se proto měl časem objevit také s menším, slabším, ale levnějším hybridem odvozeným od některého ze čtyřválců.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?