Toyota čoskoro predstaví Auris s preplňovaným benzínovým motorom s objemom 1,6 litra a výkonom 181 koní.
Japonská Toyota prekvapila správou, že už čoskoro začne ponúkať pre model Auris preplňovaný motor vybavený kompresorom. Jeho objem bude 1,6 litra, maximálny výkon dosiahne hodnotu 133 kW/181 k, krútiaci moment má hodnotu 202 Nm. Bližšie parametre zatiaľ automobilka nezverejnila, rovnako nepoznáme priemernú spotrebu paliva.
Toyota Auris vybavená novým turbomotorom nebude profilovaná ako športovo zameraný „hot-hatch“, bude predstavovať pružnejšiu a silnejšiu alternatívu k doteraz ponúkanému atmosférickému motoru 1,6 s výkonom 97 kW/132 k. Auris s turbomotorom bude označený skratkou TRD (Toyota Racing Development).
Novinka sa dostane do predaja ešte v tomto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.