Nedlouho po představení Chevroletu Colorado přijíždí také jeho adaptovaná verze z Japonska. Isuzu mu říká D-Max
Isuzu, jedna z nejstarších japonských automobilek, u nás není příliš známá. Orientuje se spíše na domácí trh, ačkoliv některé vozy známe i u nás, přičemž ve výrobním programu se zaměřuje zejména na užitkovou sféru.
Nová generace Isuzu D-Max je odvozena od Chevroletu Colorado. Vozy se jménem D-Max vyrábí Isuzu od roku 2002 - i minulá generace byla založena na Coloradu.
Nová generace přibírá kompletní techniku Colorada, jen částečně se odlišuje designem. Svébytná je zejména příď, odlišuje se i záď, zkrátka hlavní poznávací znaky. Boční silueta je již totožná. Vozy se představily společně v Thajsku.
Podobně jako u Colorada, i zde se pod kapotu podívá dvojice motorů, benzíny 2,5 (115 a 136 koní) a 3,0 (177 koní).
Novinka se má podívat i do Evropy. Prodávat se bude v mnoha variantách určených různým skupinám uživatelů, ať již lesnickým, zemědělským či naopak náročným na luxus.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?