Nedlouho po představení Chevroletu Colorado přijíždí také jeho adaptovaná verze z Japonska. Isuzu mu říká D-Max
Isuzu, jedna z nejstarších japonských automobilek, u nás není příliš známá. Orientuje se spíše na domácí trh, ačkoliv některé vozy známe i u nás, přičemž ve výrobním programu se zaměřuje zejména na užitkovou sféru.
Nová generace Isuzu D-Max je odvozena od Chevroletu Colorado. Vozy se jménem D-Max vyrábí Isuzu od roku 2002 - i minulá generace byla založena na Coloradu.
Nová generace přibírá kompletní techniku Colorada, jen částečně se odlišuje designem. Svébytná je zejména příď, odlišuje se i záď, zkrátka hlavní poznávací znaky. Boční silueta je již totožná. Vozy se představily společně v Thajsku.
Podobně jako u Colorada, i zde se pod kapotu podívá dvojice motorů, benzíny 2,5 (115 a 136 koní) a 3,0 (177 koní).
Novinka se má podívat i do Evropy. Prodávat se bude v mnoha variantách určených různým skupinám uživatelů, ať již lesnickým, zemědělským či naopak náročným na luxus.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?