Seat ve Frankfurtu ukázal svůj nový levný model. Není žádným překvapením, že vypadá podobně jako nová Škoda MissionL.
Podobně jako Škoda bude svoji Octavii Tour nahrazovat novým levným modelem, také Seat bude mít podobný model. Očekává se, že se bude jmenovat Toledo.
Budoucí Seat zachovává ostré linie a hrany, patrný je také minimalismus na venkovním designu. O osvětlení se tak stará sada diod, aby bylo možné je umístit do uzounkých linek světel.
Seat IBL měří na délku 467 cm, čímž o 8 cm překovává například Chevrolet Cruze. Dvacetipalcová kola dodávají poměrně rozměrnému vozu dostatečnou muskulaturu a slibně, tedy kvalitně a ergonomicky, vypadá také interiér, který je mírně orientován směrem na řidičovu stranu. Nachází se zde mimo jiné také volba sportovních módu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?