Mercedes-Benz vyrábí jak velice luxusní, tak i velice praktické modely. A co když se oboje zkříží dohromady?
Není to samozřejmě poprvé, co z bran Mercedesu vyjíždí luxusně vyhlížející dodávka. Nakonec, celá řada Viano je zamýšlena jako relativně luxusní MPV, byť je odvozena od dodávky Vito.
Koncept Vision Pearl je předobrazem luxusně vybavené verze Viana. Šestimístný interiér připomíná spíše luxusně zaměřené MPV řady R, sedadla jsou vyvedena ve světlé kůži, v interiéru najdeme plno prvků z kartáčovaného hliníku a zapomenout nemůžeme ani na podlahu z pravého dřeva.
Mercedes nezapomněl zdůraznit přítomnost prémiového audiosystému s výkonem 1320 W, který se sestává z 18 ručně vyráběných reproduktorů.
Zákazníci si zkrátka začínají uvědomovovat, že dodávka, i přes některé negativní zděděné vlastnosti, může poskytnout dostatek komfortu a prostoru pro relaxaci i práci. A Mercedes se tomu nemůže než přizpůsobit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?