Tradiční výrobce motorek a v posledních několika letech i fascinujícího sporťáku pro radost, to je KTM. Nyní ukazuje posílenou verzi svého rozradostňovače.
V lehkém těle, silný duch, právě takto můžeme charakterizovat posílený počin z dílny rakouského výrobce. Standardní X-Bow má pod kapotou motor 2,0 TFSi o výkonu 240 koní. Každý ale ví, že to není konečná hranice, kam až u Volkswagenu tento motor vyladili, v Audi S3 se totiž nachází varianta s výkonem 300 koní.
Právě ta putovala do lehoučkého těla okruhového sporťáku. Při váze jen 790 kg dozajista udělá zázraky, vždyť už standardní X-Bow zrychlí z klidu na stovku pod 4 sekundy. Oficiální parametry nicméně nebyly zveřejněny.
Nový motor se podařilo vývojářům posadit o dva centimetry níže, což blahodárně působí na všechny jízdní parametry, vyladěno bylo také odpružení. O správné rozdělení síly se postará samosvorný diferenciál.
Datum uvedení do výroby nebylo zveřejněno, známá je jen cena 58 795 euro, tedy téměř 1,5 milionu korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.