Hyundai Sonata se poroučí, aby uvolnila místo novému modelu i40. A nástupce je to jistě důstojný.
Kombík už nějakou dobu známe z obrázků a brzy jej poznáme i v reálu, ukáže se totiž na trhu již v řádu týdnů. To na nyní představovaný sedan si ještě budeme muset počkat do konce roku.
Sedan je přirozeně velice podobný kombíku a to jak vzhledem, tak i technickými parametry. S délkou 474 cm je jen o tři centimetry kratší.
V načechrané, přesto místy ostřeji řezané karoserii najdeme prozatím trojici motorů. Základem je benzín 1,6 o výkonu 135 koní, který je následován silnějším dvoulitrem, jehož výkon je 176 koní. Diesely bude reprezentovat motor o objemu 1,7 litru prodávaný ve dvou výkonnostních variantách. Očekávat od něj tak můžeme výkon 115 nebo 136 koní.
Všechny motory standardně navazují na šestistupňovou manuální převodovku. Milovníci automatů mohou zvolit i tuto variantu, šestistupňový automat bude dodáván k oběma nejsilnějším motorům.
Vzhledem k tomu, že i40 nemíří rozhodně nízko, najdme v její výbavě i poměrně luxusní prvky. Jmenujme asistent pro jízdu v pruzích, parkovací kameru či vyhřívání všech sedadel, přední mohou být i odvětrávaná.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.