Milánská karosárna Zagato připravila pro své příznivce další lahůdku, po modelu TZ3 Corsa který vznikl pouze v jednom exempláři, je tu TZ3 Stradale.
Typ Stradale vznikne v omezené sérii devíti kusů. Jako technický základ posloužil Dodge Viper ACR. Ani design nezapře příbuznost s americkým sporťákem. Samozřejmě je nositelem klasického designu Zagato, dlouhé přídě a mohutné černé zádě s dvojicí kruhových světlometů.
TZ3 Corsa byl nepochybně elegantnější, ale ani Stradale nemusí stát někde v koutě. Technické informace nebyly zveřejněny, víme jen že karoserie bude vyráběna z uhlíkového kompozitu. Výkony lze odvodit od dárcovského Viperu jehož maximální rychlost se pohybovala těsně nad hranicí 300 km/h. Použitý motor není žádný beránek, jde o vidlicový desetiválec monstrózní kubatury 8,4 litru o výkonu 609 koní. Tři kousky Stradale jsou už prodány, takže už zbyde jen na šest šťastlivců.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?