Kia na autosalonu v Šanghaji ukázala svůj malý model Rio také jako sedan. Zvolila pro něj označení K2.
Sedan K2 je určený speciálně pro Čínu, kde se také bude vyrábět. Kia značně upravila základ tohoto vozu, Kiu Rio, která přichází v novém vydání i na evropské trhy. Přestože K2 nese mnohé designové znaky menších Kií, více se blíží většímu modelu Optima. Je to reakce na požadavky čínských zákazníků.
Rozměry jsou velmi podobné Riu, jen na délku je tento vůz o 32 cm delší, finální délka tak je 437 cm. Kufr má objem 500 litrů a možné jej zvětšit sklopením sedadel.
Motory mají objem 1,4 a 1,6 litru, přičemž jejich výkony vrcholí na hodnotách 107 a 122 koní. Větší motor bude nabízen výhradně s automatem, menší motor nabídne volbu mezi manuální a automatickou převodovkou.
Představení čeká také nám známy Rio sedan, ukáže se tento týden v New Yorku.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.