Mercedes ukáže v Šanghaji koncept třetí generace svého nejmenšího vozítka, třídy A. Ta ztratí svoji sendvičovou podlahu a stane se obyčejným hatchbackem.
Právě systém dvojité podlahy byl tím, co nejmenší Mercedes odlišoval od zbytku konkurence. Dovoloval výborné využití prostoru a navíc dovolil řidiči sedět poměrně vysoko, což ocenily zejména ženy.
Nová generace již bude mít k současnému MPV docela daleko. Půjde o klasický hatchback, který se pustí do BMW 1, Audi A3 a Lexusu CT. Nabídne standardní platformu, která oproti spíše prakticky laděnému současnému Áčku, kus sportovnosti.
Ten se promítá už do designu, je evidentně inspirován současnými sporťáky Mercedesu, zejména modelem SLS. Široká a agresivní příď je opravdu dominantním prvkem, kapota se zdá být dost dlouhá i na osazení velkého motoru.
Nová generace Mercedesu Benz A se bude vyrábět v Maďarsku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.