Chudáci novináři z magazínu Car. Jejich první test nového Ferrari FF nedopadl zrovna slavně a skvostný vůz po svých nedojel.
Testování aut může být docela zábava, ale vždycky se vznáší nad testovacími jezdci riziko nějaké nehody. Nám se tyto problémy naštěstí docela vyhýbají (ťuk ťuk ťuk), ale mnozí kolegové již mají s nehodami své zkušenosti.
Občas se zadaří a špatně dopadne některé z opravdu exkluzivních aut. Špatně dopadl také test zbrusu nového Ferrari FF v Itálii.
Nehoda to naštěstí nebyla vážná, odnesla to jen dvě kola. Na hladké horské silnici se totiž znenadání objevila menší jáma na mamuty a v běžné testovací rychlosti nového Ferrari nebyl problém prorazit dvě gumy.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.