Chudáci novináři z magazínu Car. Jejich první test nového Ferrari FF nedopadl zrovna slavně a skvostný vůz po svých nedojel.
Testování aut může být docela zábava, ale vždycky se vznáší nad testovacími jezdci riziko nějaké nehody. Nám se tyto problémy naštěstí docela vyhýbají (ťuk ťuk ťuk), ale mnozí kolegové již mají s nehodami své zkušenosti.
Občas se zadaří a špatně dopadne některé z opravdu exkluzivních aut. Špatně dopadl také test zbrusu nového Ferrari FF v Itálii.
Nehoda to naštěstí nebyla vážná, odnesla to jen dvě kola. Na hladké horské silnici se totiž znenadání objevila menší jáma na mamuty a v běžné testovací rychlosti nového Ferrari nebyl problém prorazit dvě gumy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?