Porsche podle spekulací chystá nový model zařazený pod Panameru.
S Panamerou Porsche rozhodně nešláplo vedle. Stejně jako model Cayenne ho zezačátku provázely řeči o tom, jak tím Porsche skončilo coby výrobce sportovních aut. Jaký to bude propadák a krach že je nevyhnutelný. Opak je ale pravdou, oba modely si vedou více než dobře. Někteří se dokonce odváží tvrdit, že nebýt těchto dvou aut, Porsche už by mezi námi nebylo.
Oba také pravděpodobně čeká menší varianta. Zmenšenou verzi Cayennu, koncept Cajun, momentálně nechme stranou a podívejme se co chystají v Zuffenhausenu pro zájemce o menší Panameru.
Oficiální jméno zatím neznáme, ale přímo se nabízí Pajun, tedy zkratka Panamera junior. Jde ale o divoké spekulace. Informace ale naznačují že půjde opět o čtyřdveřový model, tentokrát zamířený proti zaběhnuté konkurenci ve vyšší střední třídě, tedy vozům jako jsou BMW řady 5 a Mercedes-Benz E. O pohon se pravděpodobně postarají motory z Panamery, očekávejme tedy benzínové, dieselové a hybridní pohonné jednotky.
I když není zatím nic oficiální, Autobild informoval že produkce Pajunu by mohla začít v roce 2016 a základní cena by začínala na úrovni 66 000 €.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.