K odhalení nového Quattroporte by mohlo dojít už na autosalonu ve Frankfurtu.
Model Quattroporte od Maserati se již nějaký čas prodává a i když prodeje celkem šlapou, novou generaci si už tento model jistě zaslouží. K oficiálnímu odhalení by mohlo dojít už na autosalonu ve Frankfurtu, který se bude konat letos v září. Maserati také hodlá v následujících letech vypustit další dva úplně nové modely.
Nástupce Quattroporte má kódové označení M156. Pohon bude mít na starosti osmiválec o objemu 4,7 litru s výkonem někde mezi 298 a 324 kW. Zajímavější je ale zpráva, že se tento model posune v hierarchii níže a bude tak konkurovat autům jako je Mercedes-Benz S, BMW řady 7 nebo Audi A8. Doposud byl konkurentem spíše pro Porsche Panamera nebo Aston Martin Rapide.
V roce 2013 se dostane na trh crossover založený na Jeepu Grand Cherokee a Dodge Durango. Informací prozatím mnoho nemáme, exteriér a interiér by ale měly být na nejvyšší úrovni. Šéf Fiatu Sergio Marchionne již dříve potvrdil, že motory pro tento model budou pocházet od Ferrari.
A do třetice v roce 2015 se dočkáme nejmenšího modelu v nabídce mířícího proti BMW 5, Audi A6 nebo Mercedesu řady E za základní cenu okolo 55 000 €. K dispozici bude také výkonnější vyrianta zamířená proti Audi S6/RS6, BMW M5 nebo Mercedesu E63 AMG za základní cenu 66 000 €.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.