Ferrari ukázalo video s rentgenovým vysvětlením techniky svého nového vozu FF. Jak funguje pohon všech kol v tomto voze?
Když máte pod kapotou dvanáctiválec o výkonu 650 koní, je potřeba jeho výkon nějak usměrnit. Dvě kola na to často nestačí a Ferrari i proto sáhlo po sofistikovaném pohonu všech kol.
Jak to funguje, ukáže následující video. Je anglicky, ale to hlavní je vidět i bez znalosti jazyka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?