Seat na autosalon v Ženevě přivedl koncept menšího SUV IBX. Vůz, který jsme představili na prvních snímcích již dříve, má vynikat zejména sportovností.
Seat IBX je 426 cm dlouhé SUV, které spadá do kompaktního subsegmentu těchto kříženců mezi silničním a terénním vozem. Jak je dnes již zvykem, i tento vůz si brousí ambice spíše na silnici, terén mu pravděpodobně mnoho říkat nebude.
Jak jsme psali již před několika dny, Seat nenaznačuje SUV poprvé, koncept Tribu jsme viděli již před několika lety.
Design by mělo ukázat nový směr, který chce Seat držet, navazuje na loňský koncept IBE.
Pod kapotou je hybridní pohon, který by měl čistě na baterie ujet 45 km, jaký je spalovací pohon, to zatím nevíme.
Seat se k možnosti sériové výroby zatím nevyjádřil, tak uvidíme...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?