Seat na autosalon v Ženevě přivedl koncept menšího SUV IBX. Vůz, který jsme představili na prvních snímcích již dříve, má vynikat zejména sportovností.
Seat IBX je 426 cm dlouhé SUV, které spadá do kompaktního subsegmentu těchto kříženců mezi silničním a terénním vozem. Jak je dnes již zvykem, i tento vůz si brousí ambice spíše na silnici, terén mu pravděpodobně mnoho říkat nebude.
Jak jsme psali již před několika dny, Seat nenaznačuje SUV poprvé, koncept Tribu jsme viděli již před několika lety.
Design by mělo ukázat nový směr, který chce Seat držet, navazuje na loňský koncept IBE.
Pod kapotou je hybridní pohon, který by měl čistě na baterie ujet 45 km, jaký je spalovací pohon, to zatím nevíme.
Seat se k možnosti sériové výroby zatím nevyjádřil, tak uvidíme...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.