Na autosalonu v Ženevě bude předsaven nový kabriolet postavený na VW Golf
Pokud jste chtěli kabriolet od Volkswagenu, měli jste až dosud poměrně omezenou nabídku. Beetle kabrio je určen spíše pro ženskou část obyvatelstva a Eos se nelíbil každému. Nářek zákazníků VW vyslyšel a oživil otevřenou variantu Golfu.
Ten se naposled objevil jako upravená verze třetí generace, která se prodávala společně s generací čtvrtou. V Ženevě se tedy dočkáme roadsteru na bázi aktuální šesté generace.
Nabídne místo až pro čtyři cestující a střechu bude mít elektricky sklápěnou. Ta bude typu soft-top, nepůjde tedy o kovovou variantu, kterou známe například z Eosu. Zmizí také ochranný oblouk mezi přední a zadní lavicí sedadel.
Nabídka motorů bude sestávat z tradičních pohonných jednotek VW. Základ bude tvořit 1.2 TSI s výkonem 105 koní. Na opačném konci bude stát motor z GTI o výkonu 210 koní a s objemem 2 litry. O implementaci dieselů zatím nemáme informace. Konečné technické specifikace se dočkáme již brzy na autosalonu v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.