Na autosalonu v Ženevě bude předsaven nový kabriolet postavený na VW Golf
Pokud jste chtěli kabriolet od Volkswagenu, měli jste až dosud poměrně omezenou nabídku. Beetle kabrio je určen spíše pro ženskou část obyvatelstva a Eos se nelíbil každému. Nářek zákazníků VW vyslyšel a oživil otevřenou variantu Golfu.
Ten se naposled objevil jako upravená verze třetí generace, která se prodávala společně s generací čtvrtou. V Ženevě se tedy dočkáme roadsteru na bázi aktuální šesté generace.
Nabídne místo až pro čtyři cestující a střechu bude mít elektricky sklápěnou. Ta bude typu soft-top, nepůjde tedy o kovovou variantu, kterou známe například z Eosu. Zmizí také ochranný oblouk mezi přední a zadní lavicí sedadel.
Nabídka motorů bude sestávat z tradičních pohonných jednotek VW. Základ bude tvořit 1.2 TSI s výkonem 105 koní. Na opačném konci bude stát motor z GTI o výkonu 210 koní a s objemem 2 litry. O implementaci dieselů zatím nemáme informace. Konečné technické specifikace se dočkáme již brzy na autosalonu v Ženevě.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.