Hyundai zveřejnil nové informace o faceliftu svého nejmenšího modelu.
Nejmenší model tohoto korejského výrobce slaví úpěchy i na našem trhu. Jeho vzhled již ale stihl trochu zastarat, a tak se Hyundai postaral, aby šel s dobou a aktuálním designovým směrem automobilky. Tzv. fluidní design, který dnes dostávají všechny nové Hyundaie, tak dorazil i k nejmenšímu modelu. Nová je celá přední maska včetně světlometů. K tomu se přidal nový zadní nárazník a upravená zadní světla.
Vevnitř se změny dočkal přístrojový štít, kterému přibyl ukazatel řazení eco-shift. Vylepšeny byly dále sedačky, chromované doplňky a pribyl zadní držák na nápoje. K dispozici budou čtyři stupně výbavy. Už v základu ale dostanete klimatizaci, audiosystém se šesti reproduktory (a přípojkou pro IPod), elektricky ovládaná okna a centrální zamykání.
Základní motor bude mít objem 1 litr a výkon 68 koní (51 kW). S ním toto auto zrychlí na 100 km/h za 14,8 vteřiny a maximálka bude 150 km/h. Co je ale důležité, kombinovaná spotřeba by s tímto motorem měla činit pouze 3,5 litru na 100 km a emise se podařilo stlačit na 99 g/km. Dynamičtěji založeným řidičům bude vyhovovat silnější motor v nabídce. Půjde o motor o objemu 1,3 litru s výkonem 85 koní (63 kW). Zrychlení na 100 km/h zvládne za 12,2 vteřiny s maximálkou na 169 km/h při průměrné spotřebě 3,9 litru benzínu na 100 km. S automatickou převodovkou se akcelerace zpomalí na 13,8 vteřiny a maximální rychlost klesne na 159 km/h. Spotřeba se také zvýší, a to na 4,5 l/100km.
Základní cena pro Velkou Británii činí 9 195 £, což je přepočtu asi 262 000 korun. U nás ale můžeme počítat s cenou o něco nižší. Zahájení prodeje je plánováno na březen.
52926Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.