Hyundai zveřejnil nové informace o faceliftu svého nejmenšího modelu.
Nejmenší model tohoto korejského výrobce slaví úpěchy i na našem trhu. Jeho vzhled již ale stihl trochu zastarat, a tak se Hyundai postaral, aby šel s dobou a aktuálním designovým směrem automobilky. Tzv. fluidní design, který dnes dostávají všechny nové Hyundaie, tak dorazil i k nejmenšímu modelu. Nová je celá přední maska včetně světlometů. K tomu se přidal nový zadní nárazník a upravená zadní světla.
Vevnitř se změny dočkal přístrojový štít, kterému přibyl ukazatel řazení eco-shift. Vylepšeny byly dále sedačky, chromované doplňky a pribyl zadní držák na nápoje. K dispozici budou čtyři stupně výbavy. Už v základu ale dostanete klimatizaci, audiosystém se šesti reproduktory (a přípojkou pro IPod), elektricky ovládaná okna a centrální zamykání.
Základní motor bude mít objem 1 litr a výkon 68 koní (51 kW). S ním toto auto zrychlí na 100 km/h za 14,8 vteřiny a maximálka bude 150 km/h. Co je ale důležité, kombinovaná spotřeba by s tímto motorem měla činit pouze 3,5 litru na 100 km a emise se podařilo stlačit na 99 g/km. Dynamičtěji založeným řidičům bude vyhovovat silnější motor v nabídce. Půjde o motor o objemu 1,3 litru s výkonem 85 koní (63 kW). Zrychlení na 100 km/h zvládne za 12,2 vteřiny s maximálkou na 169 km/h při průměrné spotřebě 3,9 litru benzínu na 100 km. S automatickou převodovkou se akcelerace zpomalí na 13,8 vteřiny a maximální rychlost klesne na 159 km/h. Spotřeba se také zvýší, a to na 4,5 l/100km.
Základní cena pro Velkou Británii činí 9 195 £, což je přepočtu asi 262 000 korun. U nás ale můžeme počítat s cenou o něco nižší. Zahájení prodeje je plánováno na březen.
52926Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?