Čtvrtým modelem Renaultu, který prošel úpravou Gordini je kabriolet Wind.
Po Twingu Gordini R.S., Cliu Gordini R.S. a Twingu Gordini příchází čtvrtý model do rodiny. Jmenuje se Wind Gordini a malému kupé/kabrioletu to s touto úpravou rozhodně sluší. Do výbavy dostal to nejlepší co je ve Windu k dispozici.
Lak bude samozřejmě v modré barvě Gordini, včetně nezbytných bílých pruhů. Kola budou mít rozměr 17 palců a lakována budou černě. Bílá zrcátka a leskle černá střecha pak už jenom doplňují sportovní vzhled.
Interiér je vyveden v černé Gordini (v tomhle by si měl Renault udělat pořádek, jednou je Gordini modrá, podruhé černá...) s koženými potahy sedadel v modro-černé kombinaci. I volant je potažen modro-černě s bílými pruhy na vrchu věnce.
Jak bylo zvykem i upředchozích Gordini speciálů, i tentokrát jde především o vizuální `tuning`. Oficiálně bude Wind Gordini představen na autosalonu v Ženevě, kde má být oznámena i jeho cena.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?