Mercedes ukázal v ženevské předpremiéře faceliftovaný C63 AMG. Inovace nepřinese jen nový vzhled, pár změn se odehraje i v technice. Konkrétně v použité převodovce a na podvozku.
Nedávno vyjela faceliftovaná řada C a nyní tu máme v pozměněné podobě nejsilnější verzi v nabídce řady - C63. Změn doznaly po vzoru základního "céčka" přední světlomety ve tvaru do L. Nová je pochromovaná maska chlediče, nový je nárazník s LED světlomety pro denní svícení. Na zádi jsou změny na první pohled patrné méně. Co nového se odehrálo v interiéru, prozatím nebylo odhaleno. Celkový vzhled podtrhují pro model C63 vyhrazené elektrony. K dispozici bude model stále ve verzích sedan a kombi.
Srdcem vozu je i nadále nepřeplňovaný 6,2 litrový osmiválec do "vé" s výkonovým stádem 457 koní a krouťákem 600 N.m. Na stovku se s ním C63 dostane ve verzi sedan za 4,5 sekundy, kombík je o desetinu sekundy pomalejší. Novinkou je osazení rychlého céčka sedmistupňovou převodovou skříní Speed Shift MCT, ta by měla mimojiné zaručit úsporu 10% paliva.
Pokud by vám bylo 457 koní výkonu málo, pak múžete sáhnout po výkonostním balíčku. Ten přidá porci 30 koní výkonu a zkrátí zrychlení na stovku o 0,1 sekundy. Inženýři od AMG údajně provedli změny zavěšení podvozku což by mělo přinést zlepšení jízdních vlastností.
Faceliftované C63 by se mělo v showroomech objevit letos v létě.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.