Mercedes ukázal v ženevské předpremiéře faceliftovaný C63 AMG. Inovace nepřinese jen nový vzhled, pár změn se odehraje i v technice. Konkrétně v použité převodovce a na podvozku.
Nedávno vyjela faceliftovaná řada C a nyní tu máme v pozměněné podobě nejsilnější verzi v nabídce řady - C63. Změn doznaly po vzoru základního "céčka" přední světlomety ve tvaru do L. Nová je pochromovaná maska chlediče, nový je nárazník s LED světlomety pro denní svícení. Na zádi jsou změny na první pohled patrné méně. Co nového se odehrálo v interiéru, prozatím nebylo odhaleno. Celkový vzhled podtrhují pro model C63 vyhrazené elektrony. K dispozici bude model stále ve verzích sedan a kombi.
Srdcem vozu je i nadále nepřeplňovaný 6,2 litrový osmiválec do "vé" s výkonovým stádem 457 koní a krouťákem 600 N.m. Na stovku se s ním C63 dostane ve verzi sedan za 4,5 sekundy, kombík je o desetinu sekundy pomalejší. Novinkou je osazení rychlého céčka sedmistupňovou převodovou skříní Speed Shift MCT, ta by měla mimojiné zaručit úsporu 10% paliva.
Pokud by vám bylo 457 koní výkonu málo, pak múžete sáhnout po výkonostním balíčku. Ten přidá porci 30 koní výkonu a zkrátí zrychlení na stovku o 0,1 sekundy. Inženýři od AMG údajně provedli změny zavěšení podvozku což by mělo přinést zlepšení jízdních vlastností.
Faceliftované C63 by se mělo v showroomech objevit letos v létě.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?