Kia ukázala další sadu fotografií,jde o propagační snímky Picanta pro domácí trh. Tam jej nazývají Morning. Specifikace se mohou v detailech lišit trh od trhu, ale předpokládáme že nepůjde o velké rozdíly.
Prozatím víme , že Picanto se na evropských trzích objeví na jaře. Výstavní premiéru si odkroutí v březnu v Ženevě. O použité technice máme prozatím jen hrubou představu, nicméně se nebude příliš odlišovat od koncernového "vrstevníka" Hyundai i10.
Pohonné jednotky budou v nabídce tři, dvě varianty tříválců objemu 1,0 litru (68 a 80 koní) a jeden čtyřválec 1,2 litru (85 koní). Převodovky budou na výběr dvě, pětistupňový manuál a čtyřstupňový automat. Rozsah nabízené výbavy bude na solidní bezpečnostní úrovni, šest airbagů, ABS, ESP a BAS. Ty doplní panoramatické okno, startování tlačítkem, navigační systém nebo LED světla pro denní svícení. O tom jak se Kia vypořádala s interiérem jsme psali již ZDE. Jen doplňme že na výběr bude několik barev dekorů palubní desky, ty budou pečlivě sladěny s odstíny čalounění. Minimálně z celkového designu nového Picanta je patrné, že Kia se stále více přibližuje zavedené konkurenci evropských výrobců. Příď se nese ve stylu typu Venga. Ve fotogalerii připojujeme snímky z katalogu pro korejský trh. zdroj: carscoop.blogspot.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?