Mercedes-Benz uvoľnil prvé snímky športového kupé odvodeného od modernizovaného sedanu triedy C. "Trojcípa hviezda" s chýbajúcim zadným párom bočných dverí sa tak už čoskoro stane obávaným spoluhráčom mníchovského BMW 3 Coupé.
Po nedávnom predstavení modernizovaného sedanu a kombi Mercedes-Benz triedy C automobilka uvoľnila prvé tri snímky nového kupé odvodeného od sedanu. Minulosťou sa tak stane model CLC, ktorý bol postavený ešte na základoch predchádzajúcej generácie triedy C a nahradí ho model C Coupé.
Mercedes-Benz C Coupé zdieľa väčšinu prvkov pochádzajúcich z faceliftovanej triedy C. Prednú časť zvýrazňujú akčnejšie nárazníky a pásik LED vo svetlometoch. Zadná časť je taktiež podobná sesterskému sedanu, pri pohľade z profilu pochopiteľne chýba zadný pár bočných dverí. Celok pôsobí mimoriadne vyváženým dojmom, C Coupé sa tak stane rovnocenným partnerom BMW 3 Coupé - minimálne po dizajnovej stránke. Interiér nového kupé je zrejme zhodný so sedanom a kombi.
Pod kapotou triedy C Coupé budú použité pohonné jednotky prevzaté zo sedanu, bližšie špecifikácie zatiaľ nie sú známe. Je však pravdepodobné, že okrem silných agregátov V6 sa pod kapotou objaví aj dvakrát preplňovaný benzínový agregát 5,5 V8 s výkonom okolo 500 konských síl, vyhradený pre verziu AMG.
Predstavenie Mercedesu-Benz C Coupé sa zrejme odohrá na jednom z najbližších autosalónov – buď v Detroite, alebo o pár mesiacov v Ženeve.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.