Opel Corsa 2011: nová tvář odhalena

Jan Ševčík, 24. listopadu 2010, 20:41 Google+

V Rüsselheimu se zcela správně rozhodli osvěžit design supermini Corsa. Ten nyní zapadá mezi novou Astru a Merivu. Konkurence rozhodně nespí a je třeba kontrovat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Corsa

Corsa | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Poté co Volkswagen vypustil do světa svého zástupce v tomto segmentu trhu - Polo a pánové od Fordu přispěchali s mimořádně zdařilou novou generací Fiesty nemohlo to marketing Opelu ponechat v klidu.

Tudíž nyní ukázali první snímky Corsy modelového roku 2011. Hlavní změny hledejte hlavně na přídi, ta se nese v duchu nového kompaktu Astra. Nové více zaříznuté světlomety a přestylizovaný nárazník působí svěže a perfektně zapadají do celkového vzhledu vozu. jak jsem již avizoval v předchozím článku o tomto modelu nelze si nepovšimnout jisté podobnosti v oblasti právě nárazníku s typy 2 a 3 od Mazdy.

Na zádi Corsy se "nic extra" neudálo, byla jen zvětšena velikost firemního loga na víku kufru. Ani v interiéru moc úprav neproběhlo, nové jsou dekory čalounění, upgradem prošli navigační systémy, podpora iPodu a možnost volat přes Bluetooth.

Dále je v nabídce několik nových laků a je možno objednat designové libůstky jako "rychlé pruhy" na karoserii.

V technice je pouze jedna změna která potěší "ekofily" a to systém Start/Stop pro třináctistovku CDTi, takže nyní lze údajně spálit na stovku v kombinovaném cyklu pouhých 3,5 litru nafty.

V paletě motorů je tedy nadále možno volit mezi benzíny 1,0, 1,2 a 1,4 litru a šestnáctistovkou pro ostřejší verzi OPC. Pro ty co rádi tankují z černé tankovací pistole jsou zde nadále dvě varianty 1,3 CDTi. Samozřejmost je zachování karosářských variant se třemi a pěti dveřmi.

Takže za design jedna, technicky však trochu nuda. Uvidíme jak dokáže Corsa v novém hávu konkurenci potrápit.

Vytisknout

Diskuze: Opel Corsa 2011: nová tvář odhalena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ultimate Aero TT

SSC Ultimate Aero II - rychlejší než rychlé

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud