Na autosalonu v Los Angeles se představil zástupce opravdu velkých MPV: Více než pětimetrový vůz pojme sedm cestujících v dostatečném komfortu.
Amerika miluje velké vozy. Ani recese ji nedonutila k houfnému úprku do menšího. I proto mohou existovat takoví mastodonti, jako Toyota Quest.
Čtvrtá generace tohoto MPV se ukáže se zatím jediným motorem, vidlicovým šestiválcem 3,5 litru s výkonem 257 koní. Z něj výkon putuje na kola přes bezestupňovou převodovku CVT.
Vůz s délkou 5,1 m nabídne prostor sedmičlenné posádce, přičemž o poslední řadě sedadel nelze tvrdit, že by byla plnohodnotná. Zato jsou všechna sedadla plně sklopná a při sklopení obou zadních řad vznikne opravdu slušný prostor. Posádku na zadních sedadlech by mělo zabavit DVD vestavěné ve stropě.
Nedá se očekávat, že by se Quest objevil i v Evropě. Neobjevila se tu zatím žádná se tří předchozích generací a nezdá se, že by se to mělo změnit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.