Luxusní značka německého koncernu VW ,Bentley, odhalila zbrusu novou generaci svého oblíbeného kupé Continental.
Ačkoli se na první pohled zdá, že se jedná pouze o facelift, není tomu tak. Podle představitelů automobilky je auto kompletně přepracované a o mnoho lepší než současná generace.
Přední partie nového Continentalu převzala základní tvary modelové řady Mulsanne, které vozu propůjčují více majestátnosti. Zadní část vozu už příliš designérských změn nedoznala a to samé lze říct o kokpitu vozu, který na první pohled také nepřináší příliš nových prvků. Pod drobnohledem však zjistíte, že materiály jsou ještě kvalitnější, palubní systém má intuitivnější ovládání a díky úpravám sedadel a přístrojové desky je nový Continental také prostornější.
Z technických inovací stojí za zmínku nové řízení, upravené pružení a tlumení a v neposlední řadě také pohon všech kol, který dělí sílu v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy.
O pohon vozu se stará výhradně šestilitrový dvanáctiválec W12 o výkonu 575 koní a 699 N.m točivého momentu, což znamená nárůst 15 koní a 50 N.m oproti současné verzi. V provozu se nárůst výkonu projeví lepší akcelerací, konkrétně 4,4 vteřiny z nuly na 100 km/h (o 0,2 vteřiny méně než předchůdce) a hodnotou maximální rychlosti, která o 19 jednotek převyšuje magickou hranici 300 kilometrů v hodině. Současně s nárůstem výkonu klesla spotřeba paliva a to zhruba o 15 procent.
Později se objeví i slabší verze osazená čtyřlitrovým osmiválcem, jehož parametry zůstávají zahaleny tajemstvím.
Premiéru si nový Bentley Continental odbude na autoshow v Paříži.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?