Aj Chevrolet si prinesie na autosalón v Paríži atraktívnu novinku. Okrem rodinného MPV Orlando tu uzrie svetlo sveta aj kompaktný hatchback Cruze, ktorého prvé oficiálne fotografie uvoľnila automobilka práve dnes.
Príbeh Chevroleta Cruze pokračuje od úspechu k úspechu aj prostredníctvom najnovšej kapitoly, prinášajúcej nový model, 5- dverový hatchback. Výstavnú verziu kompaktného Chevroleta bude možné po prvý krát uvidieť na Parížskom autosalóne 30. septembra. Bude jednou zo štyroch svetových premiér značky Chevrolet na tomto autosalóne.
Predstavením nového Cruze hatchback získajú zákazníci alternatívny variant karosérie k tradičnému sedanu, Chevrolet to bude mať s novou karosárskou verziou v nabitej konkurencii ľahšie.
Ako povedal Wayne Brannon, prezident a výkonný riaditeľ Chevrolet Europe, „hatchbacky zohrávajú na mnohých trhoch kľúčovú úlohu. Celkovo predstavuje segment kompaktných automobilov v Európe okolo 4,8 milióna vozidiel, čiže viac, než štvrtinu celkového trhu, pričom hatchbacky tvoria z tohto podielu 65%. Preto očakávame nárast nášho predaja v mnohých regiónoch, pričom vyšleme signál, že Chevrolet je vážnym hráčom v oblasti najpredávanejších automobilov v Európe.“
Vďaka atraktívne splývajúcej línii strechy v štýle kupé a krátkym previsom vpredu i vzadu, má nový Cruze hatchback rovnako dynamický „postoj“ ako sedan a bude okamžite identifikovateľný. Bude tiež ťažiť z rovnakého „cítenia“ auta na ceste, využívajúceho nový systém rámu integrovaného v karosérii (body-frame integral system; BFI), ktorý je podporený finálnym naladením komponentov podvozka. Prínosom systému BFI je vysoká úroveň stability a tuhosti. Objem batožinového priestoru nového Cruze hatchback bude tesne pod úrovňou 400 litrov, k dispozícii bude zadné sedadlo delené v pomere 60/40.
Nový 5- dverový hatchback Chevrolet Cruze sa začne v Európe predávať uprostred roka 2011. Základná cenovka by sa mala pohybovať na priaznivejšej úrovni ako je to u sedanu.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.