Koncern Chrysler vyráží do protiútoku proti Fordu Explorer. V USA patří SUV mezi nejprodávanější modely a proto si výrobci dávají na těchto vozech záležet.
K zákazníkům dorazí nové Durango modelového roku 2011 v poslední čtvrtině tohoto roku. Bude dodáváno v sedmimístné konfiguraci 2+3+2. V kabině bude možno využít 22 typů uspořádání sedadel.
Pod novým kabátem se ukrývá technika z koncernového Grand Cherokee. Designéři se snažili včlenit novému Durangu agresivně-sportovní vzhled a to se podařilo. Výrazná je především maska chladiče v designu vycházející z modelů Challenger a Charger. Nešetřilo se ani na použití chromu.
Pro pohon Duranga bude možné zvolit mezi šestiválcem 3,6 litru Pentastar a osmiválcem 5,7 litru HEMI, samozřejmostí v kategorii SUV je pohon všech kol. Nové Durango dokáže maximálně utáhnout od 2,8 po 3,3 tuny.
Ve výbavě nebude chybět aktivní tempomat, boční airbagy ve všech řadách sedadel, stabilizační systém a bezklíčový vstup. Další informace prozatím automobilka neoznámila. Zda se Durango objeví na našem trhu v rámci českého zastoupení Chrysleru zatím nevíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.