Citroën připravil pro brazilský trh rádoby offroadovou úpravu modelu C3 Picasso.
V Brazílii mají rádi oplastované modely standardních vozů, které se tváří jako terénní. Citroën nemohl zahálet, proto připravil model AirCross.
Jde o nám velmi dobře známý model C3 Picasso, na kterém se kromě karoserie nezměnilo téměř nic. Jen v interiéru se objevila nenápadná kapilička, která má tři ukazatele - kompas a dva sklonoměry, pro každou osu jeden.
Podvozek je mírně zvýšený, motor je taktéž specialitou tamního trhu, spaluje benzín i ethanol, přičemž výkon se pohybuje v rozmezí 106-110 koní v závislosti na natankované směsi.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?