Citroën připravil pro brazilský trh rádoby offroadovou úpravu modelu C3 Picasso.
V Brazílii mají rádi oplastované modely standardních vozů, které se tváří jako terénní. Citroën nemohl zahálet, proto připravil model AirCross.
Jde o nám velmi dobře známý model C3 Picasso, na kterém se kromě karoserie nezměnilo téměř nic. Jen v interiéru se objevila nenápadná kapilička, která má tři ukazatele - kompas a dva sklonoměry, pro každou osu jeden.
Podvozek je mírně zvýšený, motor je taktéž specialitou tamního trhu, spaluje benzín i ethanol, přičemž výkon se pohybuje v rozmezí 106-110 koní v závislosti na natankované směsi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?