Toyota Europe potvrdila serveru Autoblog.com nové informácie ohľadom crossoveru Highlander.
Toyota Highlander bude odhalená na udalosti Moscow Motor Show 25.9. tohto roku. Modelový rok Highlander 2011 si udržuje svoje silné línie karosérie. Oproti konzervatívnemu modelu
2010 je stíhlejší, má viac agresívnu masku a svetlomety. Chrómové časti sú na správnych miestach, auto pôsobí vyložene decentne a pekne. Zatiaľ nevieme čo na nás čaká vzadu, ale očakávame prerobené zadné lampy a možno nejaké prvky výbavy. Z toho čo vidíme, bočný profil auta ostane bez zmeny, snáď okrem nových vzorov na kolesách sme si nič výrazné nevšimli.
Bohužiaľ nevieme príliš veľa o tom, čo môžeme čakať pod kapotou, a ani v kabíne. Zatiaľ jedinú vec, ktorú Toyota Europe potvrdila je, že hybridná verzia Highlanderu nebude k dispozícií.
Foto: Autoblog.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?